Sunday, November 9, 2008

aku di penang...

aku dekat penang tuk dah setaun jua lah dah..sem depan aku c di penang gik..tapi sem pas yo pg penang baru..ngantar report lak pun pegi penang baru...umh...aku situk ..sem tuk la..diam mah sewa..kat pauh damai..diam ngan dak housemate baru..ngelalo muko lama dah..part 1 gik...tapi aku c ngelalo namo....c nyangka jua..sem tuk alu diam serumah...he3...besh jua diam serumah..nindak besh..samo palak..ha3...mirol 2 fadlan..part 6..sorang mechanical..sorang chemical..besh ngan 2 eh..kua shopping arum bulak..tiap2 hujung minggu..ha2..besh koh..pasyo..atang gik geng dak adip..mona..memen..ariri..ha3...dak tok nambah gik ..rindokkkk...kua abc..mlm2..pulang diniari..lepak..cito2...ngaco orang..nganok..orang..ha2....tapi ari yo..dak eh atang kejap jak..alu pulang baru...tapi besh la..yo jak..lak nulis gik..

No comments: